Συχνές Ερωτήσεις

ΚΑΝΕΤΕ ΛΙΑΝΙΚΗ ΠΩΛΗΣΗ;

Η εταιρία μας δραστηριοποιείται αποκλειστικά στην χονδρική πώληση.

ΕΙΜΑΙ ΙΔΙΩΤΗΣ, ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΑΣ;

Τα προϊόντα μας μπορείτε να τα βρείτε στα συνεργαζόμενα καταστήματα που θα δείτε στο παρακάτω link.

https://bit.ly/VectorBrands_where_to_buy

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΣΑΣ; (ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΠΕΛΑΤΕΣ ΧΟΝΔΡΙΚΗΣ)

Μπορείτε να συμπληρώσετε τη φόρμα εγγραφής στο παρακάτω link: 

https://bit.ly/3XwRhcZ

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ SITE ΣΑΣ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ B2B; (ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΠΕΛΑΤΕΣ ΧΟΝΔΡΙΚΗΣ)

Στο παρακάτω link θα βρείτε τη φόρμα εγγραφής: 

https://b2b.vectorbrands.gr/registrationform 

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΩ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ B2B; (ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΠΕΛΑΤΕΣ ΧΟΝΔΡΙΚΗΣ)

Για να προβείτε στην παραγγελία ενός ή περισσότερων προϊόντων πρέπει να έχετε συνδεθεί στο b2b.vectorbrands.gr και να έχετε κάνει log in με το username και το password που σας έχει σταλεί μετά τη διαδικασία εγγραφής σας.  

Εναλλακτικά μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο 210-9600750 από Δευτέρα – Παρασκευή 09.00 – 18.00 ή μέσω fax στο 210-9600751 όλο το 24ωρο. Οι παραγγελίες που παραλαμβάνονται σε ημέρες αργίας εξυπηρετούνται την αμέσως επόμενη εργάσιμη. 

ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟΥΣ ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ;

Τους τιμοκαταλόγους των προϊόντων θα τους βρείτε όλους στο παρακάτω link: 

https://bit.ly/3xsIo9Q

ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΒΡΩ ΤΑ ΔΕΛΤΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ;

Τα δελτία δεδομένων των προϊόντων θα τα βρείτε στο παρακάτω link: 

https://bit.ly/3VQJgyk

ΕΧΩ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ FISKARS ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟ, ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΩ;

Εάν το συνεργαζόμενο κατάστημα που προμηθευτήκατε το εργαλείο δεν έχει το ανταλλακτικό που ψάχνετε, απευθυνθείτε στο customer service για να σας παραπέμψει σε άλλο συνεργάτη μας.

https://bit.ly/3XvsiXs

ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ FISKARS ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΒΛΑΒΗ, ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΤΟΥ;

Για το service των εργαλείων της Fiskars μπορείτε να απευθυνθείτε στα συνεργαζόμενα service points που θα βρείτε στο παρακάτω link.

https://bit.ly/3XvsiXs

ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ FISKARS;

Η εκτεταμένη εργοστασιακή εγγύηση 25 ετών προσφέρεται στις σειρές Fiskars premium και εφόσον αναγράφεται στην συσκευασία, τα υπόλοιπα προϊόντα της Fiskars καλύπτονται από 2 χρόνια εγγύηση.  

Για να ισχύει η εγγύηση των 25 ετών θα πρέπει να να έχετε κάνει εγγραφή στο site της Fiskars (https://support.fiskars.com/axeregistration?L=en;) εντός 30 ημερών από την αγορά του προϊόντος. 

ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ MASTER LOCK;

Τα λουκέτα και οι κλειδοθήκες της Master Lock είναι τα μoναδικά με εγγύηση εφ’ όρου ζωής για τις κλειδαριές και τους μηχανισμούς τους (εκτός από τις κλειδοθήκες με Bluetooth, οι οποίες καλύπτονται από 2 χρόνια εγγύηση). Για περισσότερες πληροφορίες : https://masterlocksafety.gr/faqsuxneserotiseis/