Η Vector Brands, αποκλειστικός αντιπρόσωπος για τα προϊόντα της WD-40, Master Lock, Soudal, HPX , Fiskars, Armor All, STP, Turtle wax και άλλων σημαντικών Brands από το χώρο του DIY & Home Improvement στην Ελλάδα, αναζητεί να αναπτύξει την ομάδα πωλήσεων.
Αυτή τη στιγμή, αναζητούμε υποψήφιους για τη θέση του/της Συμβούλου Πωλήσεων B2B, με έδρα την Αθήνα και περιοχές ευθύνης σε όλη την Ελλάδα.
Καθήκοντα
- Διαχείριση πελατολογίου προς υλοποίηση της στρατηγικής της Διεύθυνσης Πωλήσεων στην περιοχή ευθύνης του/της.
- Τακτική επικοινωνία με τους πελάτες με σκοπό να αναδεικνύει τις ανάγκες τους και να τους προτείνει τα ανάλογα προϊόντα από την μεγάλη εταιρική γκάμα.
- Ανάπτυξη περαιτέρω του πελατολογίου, με αναζήτηση και προσπάθεια υλοποίησης νέων επιχειρηματικών ευκαιριών στην περιοχή ευθύνης του/της.
- Συνεργασία με τα λοιπά τμήματα της εταιρίας (Customer Support, Marketing κτλ.) με σκοπό την συνολική ικανοποίηση του πελάτη και την σωστή αξιοποίηση των εργαλείων της εταιρίας.
- Προγραμματισμός και εφαρμογή της εμπορικής και πιστωτικής πολιτικής της εταιρείας.
Προσόντα
- Προϋπηρεσία τουλάχιστον 3 χρόνια στο χώρο των πωλήσεων
- Προϋπηρεσία στον τομέα των Εξωτερικών Πωλήσεων
- Πτυχίο Ανώτερης/Ανώτατης Εκπαίδευσης
- Γνώση Αγγλικών, δυνατότητα γραπτής και προφορικής επικοινωνίας με προμηθευτές του εξωτερικού και ξένους πελάτες.
- Εξοικείωση με τη νέα τεχνολογία, χρήση συστημάτων CRM, BI είναι απαραίτητη
- Πολύ καλή γνώση MS Office
- Δυνατότητα ταξιδιών και διανυκτερεύσεων εκτός Αττικής
- Πάθος για τις πωλήσεις
- Διάθεση για περαιτέρω εξέλιξη
- Πολύ καλές διαπραγματευτικές ικανότητες και δεξιότητες επικοινωνίας
- Στρατιωτικές υποχρεώσεις εκπληρωμένες (για άνδρες υποψηφίους)
- Κάτοχος διπλώματος Ι.Χ
- Εργατικότητα, συνέπεια, ομαδικό πνεύμα εργασίας
Προσφέρονται
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών ανάλογα με τα προσόντα
- Bonus επίτευξης στόχων και επιβράβευση αποδοτικότητας
- Εταιρικό Αυτοκίνητο, εταιρική τηλεφωνική σύνδεση, tablet & laptop
- Ιδιωτική ασφάλιση
- Πλήρης κάλυψη εξόδων κίνησης
- Συνεχής εκπαίδευση
- Δυναμικό περιβάλλον με άριστες προοπτικές εξέλιξης
- Εξαιρετικές συνθήκες εργασίας
Η Εταιρεία προσφέρει ένα ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών ανάλογα με τα προσόντα. Αν σας ενδιαφέρει να εργαστείτε και να εξελιχθείτε σε ένα σύγχρονο, δυναμικά αναπτυσσόμενο περιβάλλον, που χαρακτηρίζεται από πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας, τότε μπορείτε να υποβάλλετε το βιογραφικό σας στο hr@vectorbrands.gr.
Για κάθε υποψηφιότητα θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια.
Η Vector Brands ηγέτιδα εταιρεία sales & marketing στον κλάδο του DIY & Home Improvement, αντιπροσωπεία κορυφαίων brands όπως WD-40, Soudal, Masterlock, Little Trees , μεταξύ άλλων, αναζητεί να αναπτύξει την ομάδα της.
Αυτή τη στιγμή, αναζητούμε υποψήφιους/υποψήφιες για τη θέση του/της Βοηθού Λογιστή, με εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών.
Καθήκοντα
- Καταχώρηση λογιστικών εγγραφών.
- Συμφωνίες My Data & Γενικής λογιστικής.
- Συμμετοχή στη δημιουργία μηνιαίων αναφορών (budget, forecast, profit and loss κλπ) όπου απαιτείται.
- Έκδοση παραστατικών και επικοινωνία με συνεργάτες της εταιρείας.
- Συμμετοχή στην έκδοση της μισθοδοσίας.
- Διενέργεια πληρωμών.
Προσόντα
- Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ λογιστικής κατεύθυνσης
- Αποδεδειγμένη προϋπηρεσία 2-4 έτη σε αντίστοιχη θέση σε οργανωμένο λογιστήριο Εμπορικής Εταιρίας
- Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας
- Πολύ καλή γνώση MS Office
- Η γνώση του λογιστικού προγράμματος Softone θα θεωρηθεί πρόσθετο προσόν.
Δεξιότητες
- Υπευθυνότητα, οργάνωση, ποιότητα στην εργασία.
- Επικοινωνιακές δεξιότητες που οδηγούν στην καλή συνεργασία εντός τμήματος και με τους συνεργάτες της εταιρείας.
Προσφέρονται
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών.
- Πρόσθετη ιατροφαρμακευτική ασφάλιση.
- Σημαντικές προοπτικές επαγγελματικής ανάπτυξης και εξέλιξης στους κόλπους μίας εδραιωμένης και δυναμικής επιχείρησης.
Όλα τα βιογραφικά θα θεωρηθούν αυστηρώς εμπιστευτικά.
Η Vector Brands , αποκλειστικός αντιπρόσωπος για τα προϊόντα της WD-40, Master Lock, Soudal, HPX, Fiskars, Armor All, STP, Turtle wax και άλλων σημαντικών Brands στο χώρο των βιομηχανικών και τεχνικών καταστημάτων, στα πλαίσια της ανάπτυξης της, αναζητά:
Customer Service & Order Administration
Ο κάτοχος της θέσης, θα λειτουργεί σαν τον ενδιάμεσο κρίκο σύνδεσης ανάμεσα στην Εταιρεία και τους πελάτες αυτής. Διαχειρίζεται την επικοινωνία με τους πελάτες, επιλύει τυχόν προβλήματα και παράπονα τους, με σκοπό να διασφαλιστούν άριστες προδιαγραφές εξυπηρέτησης και να διατηρείται ένα υψηλό επίπεδο ικανοποίησης πελατών. Συνεργάζεται με όλα τα τμήματα της Εταιρείας, παρακολουθεί και διαχειρίζεται τον κύκλο της παραγγελίας, συμβάλλοντας στην επίτευξη των στόχων της Εταιρείας.
Συγκεκριμένα:
- Διαχειρίζεται το τηλεφωνικό κέντρο και την ηλεκτρονική αλληλογραφία. Παρέχει τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών, διασφαλίζοντας υψηλά πρότυπα ικανοποίησης των πελατών.
- Διαχειρίζεται παράπονα πελατών, παρέχει κατάλληλες λύσεις και εναλλακτικές εντός των χρονικών περιθωρίων και παρακολουθεί προς επιβεβαίωση την επίλυση τυχόν προβλημάτων.
- Καταχωρεί και διατηρεί ηλεκτρονικά το αρχείο παραγγελιών & τιμολογίων και εκδίδει παραστατικά, σε περιβάλλον ERP.
- Διατηρεί συνεχή επικοινωνία με πελάτες και υποστηρίζει το δίκτυο των Πωλητών, σε θέματα προσφορών, παραγγελιών, φορτώσεων, τιμολογήσεων και επιστροφών και διαχειρίζεται τα ανωτέρω σύμφωνα με τις διαδικασίες της Εταιρείας και με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο.
- Παρακολουθεί τα υπόλοιπα πελατών και επικοινωνεί με τους πελάτες για την είσπραξη αυτών.
- Φροντίζει για την ταχεία και σωστή ανάθεση θεμάτων εντός της εταιρείας
- Ενημερώνεται συνεχώς σχετικά με τα νέα προϊόντα, προσφορές και υπηρεσίες της εταιρίας.
- Δημιουργεί ευκαιρίες πωλήσεων και συμμετέχει ενεργά στην επίτευξη των εμπορικών στόχων.
- Διατηρεί καθημερινή επικοινωνία με τον 3PL Συνεργάτη και διασφαλίζει την έγκαιρη και σωστή παράδοση των παραγγελιών προς τους πελάτες.
Ο ιδανικός υποψήφιος θα πρέπει να χαρακτηρίζεται από πάθος, εργατικότητα και προσανατολισμό προς την επίτευξη των στόχων, ικανότητα επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης και επίλυσης προβλημάτων, ικανότητα οργάνωσης, προγραμματισμού και διαχείρισης διαδικασιών.
O κατάλληλος υποψήφιος θα πρέπει να διαθέτει:
- Πτυχίο ΤΕΙ/ΑΕΙ με κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων
- Τουλάχιστον 3 χρόνια εργασιακή εμπειρία σε θέσεις εξυπηρέτησης πελατών και διοικητικής υποστήριξης, σε μεγάλες εταιρείες και οργανωμένα τμήματα Customer Service.
- Άριστες δεξιότητες προφορικής και γραπτής επικοινωνίας σε Ελληνικά και Αγγλικά.
- Εξοικείωση με ERP (ιδανικά Soft1), Excel, CRM (ιδανικά Dynamics).
Η Εταιρεία προσφέρει ένα ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών ανάλογα με τα προσόντα. Αν σας ενδιαφέρει να εργαστείτε και να εξελιχθείτε σε ένα σύγχρονο, δυναμικά αναπτυσσόμενο περιβάλλον, που χαρακτηρίζεται από πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας, μπορείτε να υποβάλλετε το βιογραφικό σας στο info@vectorbrands.gr.
Για κάθε υποψηφιότητα θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια.
Short Description
Vector Brands, exclusive distributor for WD-40, Master Lock,Soudal, HPX, Fiskars, Armor All, STP, Turtle Wax and other important Brands from the DIY & Home Improvement industry in Greece, is looking to develop its sales team .
Job Description
The organization:
Vector Brands, exclusive distributor for WD-40, Master Lock, HPX, Fiskars, Armor All, STP, Turtle Wax and other important Brands from the DIY & Home Improvement industry in Greece, is looking to develop its Marketing team .
We want to expand our team and we are currently looking for candidates for the position of Brand Marketing Manager who will be based in Athens.
Responsibilities:
- Communicates daily with external partners (advertising companies, media shops) to ensure the proper coordination and implementation of promotional activities.
- Works effectively with the on/off premise sales teams and ensure their engagement with brand plans and goals.
- Plans and ensures the successful execution of promotional activities for the categories of responsibility in all communication channels.
- Participates in the planning and implementation of 360 campaigns (communication platforms, media buying, promotional plans & big scale events).
- Monitors competition and uses consumer insights of global and local market trends to propose new ideas for the development of liability categories and support respective decision making.
- Works directly with global suppliers for the implementation of the common communication plan, with the aim to absorb the agreed financial budget.
- Comes up and proposes innovative ideas.
Requirements:
- University degree or equivalent, Master’s degree will be highly appreciated
- Min. 2 years of relevant experience in a marketing role
- Expert User of MS Office standard applications
- Strategic analytical thinking with a good commercial acumen
- Strong ability to work as part of a team, to prioritize and to be committed to results
- Numeracy skills & commercial awareness
- Proactivity and with high sense of responsibility
- Fulfilled military service (for men)
What we offer:
- Competitive salary package depending on qualifications
- Private insurance
- Dynamic environment with excellent development prospects
- Excellent working conditions
- Great experience in a well-known and respected business